پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی

ساخت وبلاگ

Aurora Flight Science در حدود سه ده سال میباشد  پرینتر سه بعدی FDM که در حالا بسط هواپیماهای فارغ از سرنشین(UAV) برای صنعت های عمرانی و نظامی میباشد. با این درحال حاضر راءس استیناف و توسعه و گسترش این مجموعه با گسترش نیازها و تقاضای مشتری، از فناوری پرینتر سه آجل به خواسته ایجاد کرد قطعات تولیدی و پوسته ها برای ساخت اختراع در پروازهای سوای سرنشین استعمال می نماید. به تازگیً مهندسان دو کمپانی Aurora و Stratasys پروژه تشکیل داد هواپیمای با موتور جت، هدایت تراست، بدنه ترکیبی و هواپیماهای در دست گرفتن از راه و روش به دور را استارت کرده اند.

آزادی در پیاده سازی جهت ساخت و ساز ابتکار عمل در هواپیما با استعمال از تکنولوژی پرینت سه آجل
یک مزیت ذاتی تکنولوژی پرینتر سه آجل، امکان پیاده سازی بالاتر از هندسه سطح میباشد. در حالی که امروزه آزادی در پیاده سازی ساختار های داخلی بیشتر میباشد، ولی پیاده سازی بنا های مهندسی هوا محیط در آستانه میتواند غامض خیس باشد. همیاری با Stratasys در موضوع پیاده سازی، Aurora را کارکشته تشکیل داد تا از سئو توپولوژی به خواسته اکران نواحی غیر ضروری ماده و سئو ساختار برای یک کاربرد خاص استعمال نماید. فناوری پرینت سه آتی Stratasys به مجموعه Aurora در seo طرح و ساخت‌و‌ساز ساختاری مستحکم و مدل امداد کرد و قابلیت بسط مقرون به صرفه یک هواپیمای سفارشی سازی گردیده منحصر به فرد مأموریت را مهیا تشکیل داد.

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 192 تاريخ : سه شنبه 31 خرداد 1401 ساعت: 11:36

دانشمندان در بالا جهت کسب به ذرات میکروژل، پرینتر سه بعدی FDM گرده آفتابگردان را به برهه زمانی ۶ ساعت در محلول قلیایی انکوبه کردند. وقتی که‌این میکروژل تشکیل شد، با یک سری هیدروژل (آلژینات، اسید هیالورونیک اسید و غیره) ادغام می‌گردد. این گروه در غایت جوهر پرینت سه آجل خویش را که یک ماده ترکیبی میباشد به دست میاورد. پروفسور Cho Nam-Joon به خواسته تست بسط تازه خویش، یک داربست مهندسی بافت مشتمل بر ۵ لایه را در ۱۲ دقیقه چاپ کرد. آنگاه پژوهشگران به مراد ساخت‌و‌ساز لنگرهایی که سلول ها میتوانند خویش را به آن متصل کرده و رویش نمایند، کلاژن را تزریق کردند. به گفته این مجموعه و طبق حاصل بدست آمده، بازده کاشت سلول ها ۹۶ تا ۹۷ درصد بوده میباشد. بدین ترتیب این جوهر با محور گرده قادر است پرورش سلولی را که گامی اصلی در تجدید بنا بافت میباشد، تقویت نماید.

روند پیشرفت جوهر پرینت سه آینده از گرده گل آفتابگردان
Song Juha ، یکی نویسندگان این بازرسی خاطر نشان نمود: “یافته های ما ممکن میباشد درهای جدیدی را به روی غشاهای انعطاف پذیر سفارشی که دقیقاً با خطوط پوست بشر هم خوانی دارا هستند گشوده نماید. این غشاهای قابل انعطاف و انعطاف پذیر عموماً مبنی بر یک هندسه مسطح ساخته میگردند و در سود مشکلاتی مانند شکستگی یا این که عدم تناسب هنگام اجرا در حوزه‌ های پوستی بزرگ، مانند شکل یا این که نواحی مانند مفاصل که حرکات همیشه را تجربیات می نمایند، ساخت‌و‌ساز میشود. با استعمال از جوهر چاپ سه آینده با شالوده گرده ما که زیست سازگار، انعطاف پذیر و ارزان میباشد، قادر خواهیم بود غشاهایی بسازیم که با خطوط پوست آدم سازگار بوده و فارغ از شکستگی خم شوند. “

اکنون بخش اعظمی از کاربردها بوسیله دسته دانش کده NTU سنگاپور در اکنون تست می‌باشند. در هر شکل، این یک شیوه مقرون به صرفه و استوار میباشد که میتواند تأثیر بسزایی در مسئله چاپ سه آتی زیستی ساخت نماید.

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 139 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 13:23

در حالتی که فناوری های پرینت سه آینده پرینتر سه بعدی FDM مزایایی نسبت به نحوه های مرسوم نداشتند احتمالاَ دلیلی برای تلفیق این فناوری در معماری وجود نداشت. در واقع مزایای تکنولوژی پرینت سه آینده در حوزه پیاده سازی و معماری بسیار زیاد میباشد. Jose Aguilar، بنیانگذار و مدیرعامل استودیوی māk در تگزاس در این زمینه اعلام کرد: “اینجانب از سال ۲۰۰۸ از چاپ سه آتی به کار گیری می کرده ام و خیلی سریع مزایای آن در مسئله های پیاده سازی و معماری را مشاهده کردم. قابل انعطاف افزارهای پیشرفته برای صنعت معماری، ایجاد و ساخت‌و‌ساز مبلمان مدام از بضاعت و توان حقیقی و واقعی در ساخت‌و‌ساز طرح های هندسی غامض بسیار جلوتر بوده اند. فناوری پرینت سه آتی مزایای بزرگی برای مثال کاهش مجال طراحیCAM  آماده می‌آورد”.

مزایایی به کارگیری از تکنولوژی پرینت سه آتی در صنعت معماری
آزادی در پیاده سازی و ساخت و ساز هندسه های بغرنج با به کارگیری از تکنولوژی پرینت سه آجل
بدون‌شک وسیع ترین مزیت استعمال از تکنولوژی پرینت سه آتی در پروژه های معماری، آزادی پیاده سازی میباشد چون این فناوری تشکیل داد آسوده اشکالی که تا قبل از اینً غیر قابل تصور بوده اند را قابلیت پذیر ساخته میباشد. به عبارت دیگر با ارتقاء آزادی در پیاده سازی، زمان ساخت‌و‌ساز هندسه های غامض نو مهیا می‌شود. ضمن این، شرکتهای با به کارگیری از فناوری پرینت سه آتی می‌توانند طرح های خویش را پژوهش و مقایسه نمایند. کمپانی معماری Bercy Chen Studio در ایالات متحده اظهار داشت: “ما با استعمال از یک چاپگر سه آجل قادر خواهیم بود آیتم های متعدد پیاده سازی را چاپ کنیم. به مکان داشتن یک طرح بر روی کاغذ اکران، سبک های سه آینده به ما امداد می نمایند تا روئت کرد بهتری از پیاده سازی خویش داشته باشیم و به ما این زمان را میدهند تا شایسته ترین آیتم ها را آیتم پژوهش در اختیار بگذاریم”.

آزادی در پیاده سازی و ساخت هندسه های غامض با به کارگیری از تکنولوژی پرینت سه آینده
پیشنهاد آنلاین پرینت سه آتی
ارتقا پایداری با به کار گیری از تکنولوژی پرینت سه آتی
هنوز شک و تردید هایی راجع‌به اینکه آیا تکنولوژی پرینت سه آجل نسبت به بقیه طریق های ایجاد حقیقتاَ زیست سازگار میباشد وجود دارااست. ولی حتی در حالتی که بعضا از مواد پرینت سه آجل زیست سازگار نباشند، گشوده هم موردها مختلفی وجود داراست که اثبات می نماید پرینت سه آتی نسبت به بقیه طرز های تشکیل داد سنتی پایدارتر و با جراحت کمتر به فضا زیست میباشد. طبق گفته یک کمپانی خالق پرینتر های سه آجل، پایداری با کاهش واحد سنجش مصرف مواد چه در خویش کالا و چه کاهش مواد نتایج از seo هندسی و یا این که ضایعات متفاوت مربوط به ساخت و ساز مانند پوسته ها معلوم می‌گردد.

تکنولوژی پرینت سه آینده با به دست کم رساندن منابع آیتم به کارگیری، نقش مهمی در پایداری انجام می نماید. خلال این فناوری چاپ سه آینده قابلیت و امکان ساخت‌و‌ساز غیرمتمرکز مطابق تقاضا را سوای نیاز به حمل و نقل (در میان مجموعه کشور ها ای) آماده می نماید و از این طرز رد پای کربن را به دست‌کم می‌رسد.

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 128 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 11:56

پروفسور Mogens Hinge با مطرح ترین کمپانی پرینتر سه بعدی FDM بازیافت پلاستیک در دانمارک همیاری می نماید. Gitte Buk Larsen، رئیس پیشرفت و بازاریابی دلایل این همیاری را این سیرتکامل توضیح اعطا کرد: “اولاَ، هنوز ایجاد یک فیلامنت از پلاستیک ۱۰۰٪ بازیافت گردیده قابلیت و امکان پذیر وجود ندارد. ثانیاً، هنوز کسی برای اعتقاد و باور از چگونگی یکنواخت قرقره های فیلامنت، کد ساخت‌و‌ساز این فیلامنت ها را بر پایه ی یک ورقه داده رمزگشایی نکرده میباشد. و ثالثاَ، اینک هیچ سازنده فیلامنتی در دانمارک نیست”.

تعیین پلاستیک های متعدد جهت ساخت فیلامنت پرینت سه آتی استاندارد
بدین ترتیب، Mogens Hinge برای تنظیم فیلامنت ها از مواد بازیافت گردیده بایستی مستندات ضمانت چگونگی تهیه و تنظیم نماید. مستندات ضمانت چگونگی مرحله شروع یک استاندارد ایجاد کرد میباشد که در غایت برای هر استفاده کننده این قابلیت و امکان را مهیا می سازد تا از چگونگی اثبات در قرقره های فیلامنت های پرینت سه آجل متفاوت منتفع خواهد شد. این سندها همینطور مشمول خصوصیت های پرینت سه آجل یک قطعه مانند دمای ذوب فیلامنت و دمای کاغذ شغل میباشند.

Gitte Buk Larsen خاطر نشان کرد: “در حالتی‌که این پروژه توفیق آمیز باشد، مواد مصرفی پرینترهای سه آجل که امروزه اکثراً از پلاستیک های تازه ساخته می‌شوند را متحول می سازد. غرض این میباشد که بتوانیم از آشغال های پلاستیکی برای ایجاد فیلامنت های نو با کیفیت عالی استعمال کنیم. این فرمان در دراز زمان تأثیر بسزایی بر اطراف و آب و هوا خواهد گذاشت”.

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 188 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 11:57

پلیس همینطور دو چاپگر سه آتی،۱۱ قرقره فیلامنت پرینت سه آینده و دستگاه های کامپیوتر زیادی را کشف نموده است. پرینتر سه بعدی FDM ضمن این، آنان ۱۹ کادر اسلحه تشکیل‌شده با به کار گیری از فناوری پرینت سه آینده، ۹ خبر نامه، دو صدا خفه کن، دو قطعه برای لوله تفنگ، دو سوزن گلنگدن، مثال اسلحهAR-15 Airsoft ، تعدادی لوله فلزی برای ایجاد کرد لوله تفنگ، یک پوسته پلاستیکی برای ایجاد کرد کادر و قطعات گوناگون اسلحه را پیدا کردند. یک‌سری سلاح غیر اسلحه گرم نیز برای مثال دو تپانچه، پنج شمشیر، یک قمه و حتی یک کاتانا نیز به وسیله پلیس کشف و ضبط گردیده است البته آن‌ها معلوم نکردند که‌این مورد ها نیز با به کارگیری از پرینت سه آتی ایجاد گردیده اند یا این که نه.

سلاح های گرم پرینت سه آینده گردیده
پلیس اسپانیا در بیانیه مطبوعاتی خویش تکنولوژی پرینتر سه آینده را یک فناوری مخرب تعریف کرد که به صورت تصاعدی خطر پیشرفت سلاح های گرم را ارتقاء میدهد و دسترسی مجموعه های متهم یا این که تروریستی به تسحیلات را تسهیل می نماید. اینک تشکیل داد و حمل اسلحه های پرینت سه آتی گردیده از دید رسمی بسته به کشوری که در آن می باشید متعدد میباشد. با وجود اینکه انگلیس ضابطه خاصی در ارتباط با سلاح های گرم پرینت سه آینده گردیده ندارد ولی این تسحیلات نیز در گروه سلاح های نام برده در ضوابط Firearms Act 1968 قرار میگیرند که تشکیل داد اسلحه و قطعات اسلحه سوای ثبت دولت را ممنوع می نماید. از طرف دیگر، سنگاپور همین سال لایحه ای را ثبت کرد که داشتن نقشه های دیجیتال از اسلحه یا این که قطعه های تفنگ فارغ از تایید صلاحیت و همینطور بقیه سلاح های پرینت سه آتی گردیده را غیر رسمی می نماید. به همین ترتیب در کانادا نیز ایجاد کرد و داشتن اسلحه های گرم چاپ سه آتی گردیده فارغ از تایید صلاحیت و تصویب، غیر رسمی میباشد.

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 195 تاريخ : پنجشنبه 26 خرداد 1401 ساعت: 11:43

برای در دست گرفتن خوب مواد در پرینتر سه بعدی FDM امتداد محورهای X، Y و Z شایسته ترین مورد آتی این میباشد که یک چاپگر بی آلایش دو نازله داشته باشید. چاپگرهای سه آجل دو نازله را می شود به راحتی از بخش اعظمی از ساخت کنندگان خرید.

با یک چاپگر سه آینده یک‌سری ماده ای مانند این شما می‌توانید در هر مرحله با دو رنگ چاپ فرمائید. اکثر وقت ها عموم دوست دارا هستند از یک اکسترودر برای چاپ حمایت های حل شونده استعمال نمایند که می‌توانند به راحتی بعداز چاپ حذف شوند. ولی شما همینطور میتوانید از این پرینترها برای چاپ در دو رنگ یا این که دو ماده که استعمال نمائید.

دقت داشته باشید که چاپگرهای دو نازله به صورت معمول با تعدادی محدودیت روبرو میباشند:

وجود یک اکسترودر دوم ممکن میباشد با حیطه ای که برای چاپ با اکسترودر تک در دسترس میباشد عکس العمل نماید.

احتمال ریزش را ارتقا می‌دهد.

ممکن میباشد یکی‌از اکسترودرها سبب تاب برداشتن مواد تزریق گردیده از اکسترودر دیگر گردیده و در سود شاهد جا به جایی لایه ها باشید.

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 204 تاريخ : چهارشنبه 25 خرداد 1401 ساعت: 12:04

چاپ سه آجل غالب با فلز قادر است پرینتر سه بعدی FDM یک شاهکار طاقت فرسا باشد. رخنه‌ های میکروسکوپی می‌توانند به سادگی در ساختار گزینه تحت عنوان یک فیض از مراحل چاپ ساخت شوند. این مورد سبب ساز ضعیف شدن قطعه آخری گردیده و از این حیث بخش اعظمی از تکنیک های چاپ سه آتی برای ساخت‌و‌ساز صنعتی مطلوب نیستند. با این وجود شرکت های بخش اعظمی برای معرفی چاپ سه آینده فلزی در کاربرد های صنعتی والا، اقداماتی را اجرا داده اند. یکی‌از تولید ها به‌این طریق،- ایجاد کرد پره های چاپ سه آینده گردیده توربین گاز بوسیله کمپانی زیمنس با به کار گیری از آلیاژی بر شالوده نیکل میباشد که تست بدون نقص توشه بر روی آن اعمال گرفته میباشد. GE Additive اپلیکیشن پروژه A.T.L.A.S. خویش را که برای امداد به ساخت و ساز قطعات گرانقدر و بغرنج فلزی پیاده سازی گردیده بود آشکار کرد. ناسا با همیاری یک فروشنده تجاری با توفیق قطعه ای از یک موشک را با به کارگیری از دو آلیاژ متعدد  و به طریق چاپ سه آجل ایجاد کرد.

عکس چاپ سه آجل فلز
۲) چاپ سه آجل و ایجاد واکسن
در پیشرفت ای که قادر است صنعت های دارویی را متحول نماید، در سال ۲۰۱۷ مهندسین دانش گاه MIT یک واکسن چاپ سه آجل گردیده با توانگری ایمنسازی یک‌سری واکسیناسیون با یک واکسن را عرضه کردند. با پیاده سازی یک تکنیک تازه چاپ سه آینده که با اسم SEAL شناخته می گردد، این دسته غالب به ساخت میکرو ذراتهای سه آتی با قابلیت و امکان نگه داشتن دوز واکسن شدند. مهمتر از آن، پلیمر زیست سازگار مستعمل برای تولید این میکروذراتها میتواند با واحد سنجش های مشخصی تجزیه خواهد شد تا محتویات آنها‌را در فرایند متعدد در باطن تن آزاد نماید. بدین ترتیب ممکن میباشد با یک تزریق به مریض، دوزهای گوناگون واکسن را در زمان فرصت آزاد نماید. این نحوه برای کسانی که دسترسی منظم به حفظ های بهداشتی ندارند، ایمن سازی را بهبود می‌بخشد. پیش گویی گردیده‌است که در آجل، فقط با یک توشه ویزیت پزشک معالج، نوزادان می‌توانند مجموع واکسن هایی که برای دو سال نخستین معاش نیاز دارا‌هستند را اخذ نمایند.

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 111 تاريخ : سه شنبه 24 خرداد 1401 ساعت: 12:21

یک شرکت آفریننده ساعت در هند پرینتر سه بعدی FDM به اسم Jaipur Watch Company اولیه خط ایجاد ساعت های چاپ سه آینده گردیده در هند را فعال سازی نموده است. این شرکت فقط آفریننده دارای اعتبار ساعت های سفارشی سازی گردیده در هند میباشد. کمپانی JWC به خواسته وصال به طرح های متبوع خویش تکنولوژی چاپ سه آجل را برگزید.

تشکیل داد اول ساعت چاپ سه آینده گردیده در هند

پرینت سه آتی ساعت
درین ساعت از یک موتور مکانیکی ۹۰۱۵ کمپانی Japanese Miyota مستعمل میباشد. بعدها بیرونی فریم این ساعت ۴۰ میلی متر و ضخامت آن ۸ میلی متر است که به حایل های چرم دست‌ساز متصل گردیده اند. پهنا سد های چرمی این ساعت ۲۰ میلی متر میباشد. همینطور این ساعت‌ها به کریستال های یاقوت کبود مزین گردیده اند که به آنها جلوه ای خاص بخشیده میباشد.

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 205 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 11:49

انگیزه نیاز به محیط گرم برای ایجاد پرینتر سه بعدی FDM قطعات فانکشنال این میباشد که متریال های با خاصیت عملکردی پایانی مانند ABS، ASA و  پلی آمید در هنگام ذوب و یخ‌زده شدن انقباض های بالایی بروز می‌دهند و در شکل پرینت سه آتی در محیط های گشوده یا این که سرد مبتلا تاب برداشتگی گردیده و از ورقه ایجاد کرد دستگاه غیروابسته میشوند یا این که رخنه‌ بر می دارا‌هستند و لذا قابل پرینت نیستند. به این ترتیب ما به محیط گرمی نیاز داریم که بتواند اتمسفر با دمای مشخص و معلوم و با چرخش هوای در دست گرفتن گردیده که در واقع در دست گرفتن جریان همرفت و جابجایی حرارت از قطعه عمل میباشد را برای پرینت سه آتی تولید نماید تا ایرادات تاب برداشتن فیس ندهد. این محیط گرم بایستی بتواند به طور یکنواخت و با جریان همرفتی صحیحی دما را در اختیار گرفتن نماید. ضمن این، محیط گرم منجر عالی چسبیدن لایه ها به یکدیگر و ارتقا استحکام در جهت Z نیز میشود.

قطعه تاب برداشته که در محیط گشوده پرینت سه آتی گردیده‌است.
آیا قرار دادن یک پرینتر FDM بی آلایش در باکس گرم (Warm Box) کافی میباشد؟
برخی یوزرها پرینتر های سه آجل برای تولید توانگری پرینت سه آتی متریال های عملکردی مانند ABS این ایده را به کارگیری کرده اند که یک دستگاه بی آلایش محیط گشوده را درون یک باکس قرار بدهند و با ارتقا دمای سطح تشکیل داد پرینتر منجر گرم شدن دمای درون باکس گردیده و به این راه اتمسفر گرم برای پرینت سه آجل متریال ABS را آماده نمایند. قرار دادن یک پرینتر FDM بی آلایش در محیط گرم مشکلاتی به وجود می‌آورد، اولاً دمای این محیط گرم قابل در دست گرفتن وجود ندارد و ما به صحت نمی توانیم دما و یکنواختی آن را در اختیار گرفتن کنیم. در مقابل پرینتر سه آینده وندار ۳۵۰ به یک سیستم در اختیار گرفتن حرارت مجهز میباشد که یار با پرینت سه آینده قطعه آن را ایفا میدهد. این مکانیزم با ساخت جریان همرفتی و سیستم گردش هوا باعث یکنواختی دما می‌شود. خلال این، در شکل قرار دادن یک پرینتر بی آلایش در محیط گرم، آحاد پرینتر سه آتی دربرگیرنده بورد های الکترونیکی، سیم ها، مکانیزم های مکانیکی و سیستم های CNC در معرض حرارت قرار می‌گیرند که سبب ساز جراحت به‌این اجزا و کاهش ارتفاع قدمت دستگاه می‌گردد. دستگاه وندار با برطرف کردن مجموع این مفاد قابلیت و امکان پرینت قطعات فانکشنال در بعدها تبارک را همپا با امکان اعتقاد و باور صنعتی آماده میاورد.

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 141 تاريخ : يکشنبه 22 خرداد 1401 ساعت: 11:58

قطعه wingtip fence هواپیمای A320ceo در پرینتر سه بعدی FDM چهار ورژن starboard، port، upper و lower وجود داراست. تأمین کننده قطعات دیگر نمی توانست پوسته های ما یحتاج برای تشکیل داد این قطعات را ساخت‌و‌ساز نماید و در فیض جایگزینی پوسته برای سفارشات هزینه بالایی داشت. بعداز رسیدگی بقیه آیتم های آیتم به کار گیری برای ایجاد کرد قطعات به عنوان مثال پیاده سازی دوباره قطعه برای فناوری ماشینکاری، مشخص و معلوم شد که هزینه ها و بازه زمانی مجال ساخت قابل رقابت با فناوری پرینت سه آجل نیستند. یکی از دیگر از مزایای پرینت سه آینده، انعطاف پذیری و ارتقا آزادی در هنگام ایجاد کرد قطعات منحصر فارغ از نیاز به سپرده گذاری برای ساخت و ساز پوسته های گران نیز است.

توصیه آنلاین پرینت سه آتی
Felix Hammerschmidt توضیح بخشید: “ما برای یافتن راه‌حل به مجموعه چاپ سه آتی مراجعه کردیم. بعد از یک نظارت مختصر، این قطعه به دفتر ها پیاده سازی ایرباس تحویل داده شد. آنان با به کارگیری از یک فرآیند صدور گواهینامه نو توانستند در زمان پنج هفته مجدداً قطعه ریخته گری گذشته را تأیید کرده و آن را با تیتانیوم که یک ماده پرینت سه آینده پر ارزش برای صنعت هواپیمایی میباشد سازگار نمایند”.

ایجاد کرد قطعات یدکی فلزی هواپیمای A320ceo با به کارگیری از تکنولوژی پرینت سه آینده
قطعه متبوع در فروشگاهReference Manufacturing  در Airbus Filton که در سال ۲۰۱۹ دارای شرایط شناخته شد و اینک حاذق به ساخت‌و‌ساز قطعات هواپیما میباشد، پرینت سه آتی شد. عملیات پرینت سه آتی ۲۶ ساعت طولانی شد و برای کاهش هزینه هر جزء و نوبت چاپ هر قطعه، ۴ قطعه هم‌زمان پرینت سه آتی شدند. بعد از نقطه پایان عملیات پرینت مانند اکثر فناوری های چاپ سه آجل، به عملیات پس پردازش نیاز بود تا این قطعه بتواند جایگزین قطعه مهم گردد و به عبارتی حالت ایمنی قطعه مهم را آماده نماید.

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 161 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 11:59

تیمی از دانشمندان در مؤسسه سلطنتی  پرینتر سه بعدی FDM فناوری ملبورن (دانش کده RMIT) با همیاری پزشکان بیمارستانSt Vincent، یک شیوه ابتکاری برای پرینت سه آتی زیستی ایمپلنت های پزشکی گسترش داده اند. آنان به مکان پیاده سازی داربست هایی که سلول ها روی آنان انتشار می گردند، پوسته هایی را پرینت سه آینده کرده اند که دارنده حفره هایی جهت تزریق مواد زیست سازگار هستند. وقتی که پوسته در آب حل میشود، صرفا یک داربست زیستی باقی می‌ماند. این تکنیک کهNegative Embodied Sacrificial Template 3D  (NEST3D) اسم گرفته میباشد، می بایست با طیف کلان ای از مواد سازگار باشد و قابلیت ساخت و ساز ساختارهای میکروسکوپی را آماده نماید.

توصیه آنلاین پرینت سه آینده
تشکیل داد ایمپلنت های پزشکی با استعمال از طریق تازه پرینت سه آتی NEST3D
به کار گیری از تکنولوژی پرینت سه آتی زیستی در مهندسی بافت روز آپ تو دیت در درحال حاضر ارتقاء میباشد چون قابلیت پیاده سازی دستگاه هایی را آماده می نماید که سبب ساز تجدید بنا استخوان ها یا این که عضله‌ها میشوند. در مجموع فرآیند شغل این چنین میباشد که داربست های پرینت سه آجل گردیده در تن مریض کاشته می گردند تا سلول ها را به انتشار تشویق کرده و در سود جراحت هایی که در مجموعه خراب قرار میگیرند ترمیم شوند. یکی‌از موانعی که امروزه وجود داراست، اندازه این ساختارها و عدم وضوح آنهاست. به کار گیری از داربست هایی در اندازه میکرون همچنان غامض میباشد.

این مجموعه تحقیقاتی تصمیم گرفتند یک پوسته با حفره هایی دارنده سر مشق های غامض چاپ سه آینده نمایند. آنگاه آن‌ها توانستند مواد زیست سازگار را باطن این رخنه‌ ها تزریق نمایند که یک داربست را برای هر سلول صورت میدهد. این پژوهشگران توضیح داده اند که از یک چسب PVA برای تشکیل داد پوسته به کارگیری کرده اند و مواد زیست سازگار را داخل آن تزریق کرده اند. بعد از دشوار شدن، این پوسته در آب غوطه ور میگردد که سبب ساز حل شدن بدون نقص چسب می شود و در غایت صرفا چیزی که باقی می‌ماند یک داربست با شکلی بغرنج و اندازه ای به کوچکی ناخن دست میباشد.

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 121 تاريخ : پنجشنبه 19 خرداد 1401 ساعت: 12:40

این گروه از یک مراحل  laser powder bed fusionاستفاده کردند پرینتر سه بعدی FDM که یک گزینش نسبتاً غافلگیرکننده بود چون تکنولوژی پرینت سه بعدیDED  برای تعمیر قطعات فناوری شناخته گردیده تری است. این فرآیند که Hybrid L-PBF Repair  یا این که به اختصار HybridTech اسم دارااست، یک پروژه تحقیقاتی میباشد که به وسیله ۹ سهیم مشمول Siemens،Fraunhofer  و BAM جاری ساختن می گردد. غرض این پروژه که در ژوئیه سال ۲۰۲۰ فعال سازی گردیده‌است، به کارگیری از فناوری های تازه برای تعمیر و مراقبت قطعات میباشد.

کمپانی Siemens Energy داعیه می نماید که با استعمال از فناوری HybridTech می‌تواند مجراهای خنک کننده داخلی را برای یک پره پیاده سازی نماید. با این هم اکنون آغاز ما یحتاج میباشد که پیاده سازی تیغه ها اصلاح شوند. این جایی میباشد که از CAD-CAM دیجیتال استعمال می‌گردد. آغاز یک کپی سه آجل انتهای تیغه را به یک پوشه دیجیتال تبدیل می نماید و آنگاه به فناوری HybridTech اذن میدهد لیزر را متناسب با صورت قطعه تهیه و تنظیم نماید. هم اینگونه ماده پرینت سه آینده آیتم به کارگیری برای نوک تیغه بایستی در قبال اکسیداسیون بسیار مقاوم باشد.

تعمیر پره های توربین پایین تنش بالا
گزارش گردیده‌است که تا به امروز یک سری تیغه با استعمال از این طرز پرینتر سه آینده تعمیر گردیده اند و روند اوضاع معیارها و استانداردهای ترمیم در هم اکنون اعمال میباشد. این شیوه بایستی برای ایجاد کرد بقیه اجزای ضروری بسط یابد و از این طرز بر فرایندهای ایجاد تأثیر بگذارد.

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 127 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 11:47

در بنا های بتنی، سئو توپولوژی با طرح سه آینده  پرینتر سه بعدی FDM یک قطعه جانور یا این که تازه آغاز میشود که بارها و نیروهای مختلفی به قطعه وارداتی و بعد برنامه مخصوص آحاد نیروهای انجام گردیده را احتساب می نماید. در زمان این مرحله از پیاده سازی، نرم‌افزار نواحی از قطعه که ذیل تنش نیستند را به حساب آوردن کرده و مواد را درین نواحی حذف می نماید. بعداز اجرا این مرحله، پیش اکران قطعه سئو گردیده قابل مشاهده میباشد. هندسه آخری که لازمات مکانیکی و پیاده سازی را براورده می نماید، بعداز صاف کردن قطعه بدست میاید. seo توپولوژی جرم را کاهش، و یا این که مقاومت مکانیکی قطعه را ارتقاء میدهد.

سبک سه آینده بعداز حذف مواد مازاد با به کارگیری از طریق seo توپولوژی
اپ سئو توپولوژی برای پرینت سه آتی
همگی قابل انعطاف افزارهای CAD این قابلیت و امکان را ارائه نمی دهند. حتی در صورتی لزوماً این مرحله در روند سبک سازی و ایجاد کرد آیتم به کارگیری قرار نگیرد، عالی میباشد تحت عنوان رویکرد حلی برای یقین از پیاده سازی یک قطعه با صرفه در لحاظ گرفته خواهد شد. به این ترتیب بعضی از بسط دهندگان، اپ منحصر تولید کرده اند. بعضا از اپلیکیشن های قابل انعطاف افزاری CAD مانندSolidworks ، Creo  و  Fusion 360شامل قسمت هایی برای seo قطعه شما می‌باشند. تعیین اپ seo توپولوژی یک قدم مهم میباشد چون این ابزار به شما قابلیت و امکان میدهد قید های قطعه ای را که ساخت میکنید با دقت به مواد تولیدی، مختصات هندسی و بارهای مکانیکی تمجید فرمایید. این برنامه تیم‎ای از بارها و موقعیت مرزی را تجزیه و ارزیابی می نماید.

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 133 تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 12:10

یک کمپانی فناوری پزشکی در شیکاگو  پرینتر سه بعدی FDM که کارشناس در قضیه پرینت سه آجل زیستی و مهندسی بافت است، توان خویش را برای پرینت سه آجل زیستی بافت قلب بشر به ویژه پچ را نماد بخشید که درپی میخواهیم بدین گفت و گو بپردازیم.

پرینت سه آینده بافت قلب بشر
به گفته انجمن قلب ایالات متحده، بیماری های قلبی عروقی به اشکال مختلفی از مشکلاتی مربوط میگردند که بر کارکرد قلب تاثیر میگذارند. بخش اعظمی از آن‌ها به بیماری آترواسکلروز مربوط میگردد، وضعیتی که  پلاک  (Plaque)در دیواره های سرخرگ ها تولید گردیده وعملیات پمپاژ قلب را با ایراد روبرو می نماید. بیماری های قلبی برهان اساسی مرگ و میر بین مردان و زنان در آمریکا میباشد. هر ساله حدود ۶۱۰،۰۰۰ نفر در تاثیر بیماری های قلبی جان خویش را از دست میدهند. این داده های عددی علامت می‌دهد که انگیزه یک چهارم معیار مرگ و میرها  بیماری های قلبی میباشد. این داده های عددی در اروپا، استرالیا، آمریکای لاتین و یا این که کشورهای جنوب صحرای آفریقا نیز کمتر وجود ندارد. در واقعیت به حیث میرسد فقط مکانی که مشتمل بر این داده های عددی نمی‌شود آسیا است که واحد سنجش مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی یک ششم نسبت به آمریکا کمتر میباشد.

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 117 تاريخ : يکشنبه 8 خرداد 1401 ساعت: 11:52

یکی از تولیدکنندگان لباس ورزشی پرینتر سه بعدی FDM در بوستون به نام New Balance مدتی است به تکنولوژی چاپ سه بعدی علاقه مند شده است. در حال حاضر این گروه تنها پلت فرم TripleCell خود را برای تولید کفش های کتانی معرفی کرده اند. پلتفرم TripleCell کفش هایی با عملکرد بالای ویژگی های بالقوه تولید می کند که شرکت New Balance در خط جدید کفش های ۹۹۰ Sport خود در کنار محصولات جدید نیز از آن استفاده می کند.

کاترین پترکا، مدیر کل شرکت New Balance، گفت: “پلتفرمTripleCell  بهترین نمایش از داده ها برای طراحی در این صنعت با انتقال یکپارچه بین خواص متغیر را ارائه می دهد. این تکنولوژی تولید دیجیتالی در حال پیشرفت هم اکنون به طور انحصاری در کارخانجات شرکت New Balance در ایالات متحده مورد استفاده قرار گرفته است که ما را به عنوان یک رهبر در زمینه چاپ سه بعدی و تولید محلی معرفی می کند. به لطف تکنولوژی پرینت سه بعدی ما قادر خواهیم بود که صنعت را نه تنها از نظر عملکرد، بلکه در سفارشی سازی برای ورزشکاران و سرعت تغییر دهیم. ”

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 148 تاريخ : شنبه 7 خرداد 1401 ساعت: 15:52

در پروژه دکتری انجام یافته پرینتر سه بعدی FDM به وسیله Nicky Jonkers، فناوری پرینتر سه آینده SLS برای ساخت تولیدها غذایی سفارشی و نوآورانه آیتم به کار گیری قرار میگیرد. غرض اساسی درین پروژه، سفارشی سازی خصوصیت های بافت و در فیض تجارب بدون نقص مزه برای مصرف کننده میباشد. برای کسب به‌این غرض و تهیه نمودن خاصیت بافتی مناسب، وضعیت در فرایند پرینت سه آجل SLS و همینطور مختصات ریزساختار و خاصیت مکانیکی طعام اصلاح می‌ گردد.

Nicky Jonkers در بیانیه ای در زمینه ی این پروژه بیان کرد: “ما به معنی تناول کردن طعام از نقطه حیث مهندسی مکانیک میپردازیم و معتقدیم که‌این زمینه تا حد متعددی نحوه های پباده سازی طعام را بهبود میبخشد.” شایان توجه ترین نتیجه ها این پروژه مثال های کوکی مانندی می‌باشند که با به کار گیری از فناوری چاپ سه آینده ساخت و به طور مکانیکی تست گردیده اند.

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 175 تاريخ : پنجشنبه 5 خرداد 1401 ساعت: 11:47

تکنولوژی پرینتر سه آجل اثبات نموده است پرینتر سه بعدی FDM که شایسته ترین چاره برای ساخت طرح ها و قطعات با گونه های بغرنج میباشد. در سال های اخیر ابتکارات مختلفی در فیض تلفیق هنر و فناوری پرینت سه آینده انجام شده میباشد که برای مثال می اقتدار بهScan the World  اشاره نمود. همینطور شرکت ها بیشتری مانند Slicelab آغاز به به کار گیری از این فناوری کرده اند. کمپانی آمریکایی Slicelab یک استودیوی پباده سازی یک سری قضیه ای میباشد که در سال ۲۰۱۲ تأسیس گردیده و در نیویورک و دیترویت ساکن میباشد، این مجموعه نحوه های تازه پباده سازی را گزینه تست قرار میدهد. کمپانی Slicelab دارای تخصص در قضیه تشکیل داد دیجیتال، سرویس ها پباده سازی معماری، محصول و مبلمان را ارائه می‌دهد و از روش مشورت کردن در مسئله تشکیل داد تخصص خویش را در چنگ بقیه شرکتهای قرار می‌دهد. این مجموعه به تازگیً از یک میز بتنی تشکیل شده با استعمال از یک پوسته پرینت سه آینده گردیده رونمایی نموده است.

توصیه آنلاین پرینت سه آینده
ایجاد کرد پوسته میز بتنی با به کارگیری از فناوری های پرینت سه آتی
بعدها این میز که Delicate Density Table  اسم داراست ۵/۱۵۲ در ۵/۴۵ در ۳۸ سانتی متر و وزن آن حدود ۸۶ کیلوگرم است. گسترش این بنا که از مال بتن ایجاد شده است، در فیض مخلوط فناوری های مشابه سازی و seo قابلیت و امکان پذیر گردیده است. این موسسه آمریکایی در اینباره توضیح بخشید: ”غرض از جاری ساختن این پروژه رسیدگی در باب یک طرز نو ایجاد کرد و پوسته سازی برای گونه های غامض بتنی با به کار گیری از فناوری چاپ سه آینده بوده میباشد. “

به صورت خلاصه،Delicate Density Table  یک میز قشنگ میباشد که ایجاد کرد آن با به کار گیری از فناوری پرینت سه آجل قابلیت و امکان پذیر گردیده‌است.

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 150 تاريخ : دوشنبه 2 خرداد 1401 ساعت: 12:23

ضمن ترکیب چاپ سه آتی به مراد یادگیری، پرینتر سه بعدی FDM به کارگیری از این فناوری قادر است در فرآیند فهم و شعور مفاهیم نیز آیتم به کار گیری قرار گیرد. از جمله، معلمان میتوانند سبک هایی برای امداد به توضیح مفاهیم در یک طرز فیزیکی ساخت و ساز نمایند که جهت یادگیری بصری خوب میباشد.

ایالت کلرادو خلاقیت را با پروژه ای به اسم Project Lead The Way (PLTW) که پیشرو در پیشبرد نرم‌افزار های مهندسی برای علم آموزان ارشادوراهنمایی و متوسطه مملکت میباشد شروع کرد. یک چاپگر سه آینده در کلاس های دروسی مانند مهندسی هوافضا گزینه استعمال قرار گرفت. علم آموزان از این چاپگر برای تشکیل داد هواپیما به کار گیری می نمایند که میتواند در یک تونل باد برای تجزیه و چک خصوصیت های متعدد گزینه تست قرار گیرد. معلمان گزارش کرده اند که علم آموزان بسیار مشتاق می‌باشند و چاپگر آن ها را توانمند می سازد تا به صورت ظریف ویژگی ها پباده سازی را با سبک مهم تطبیق دهند.

چاپ سه آینده و پیشرفت مهارت های عملی علم آموزان قبل از ورود به بازار فعالیت
در غایت، تکنولوژی چاپ سه آجل به صورت فزاینده ای به توسعه و گسترش دانشجو یان در سطح ها گوناگون تحصیلات دانشگاهی یاری می نماید. هم اینگونه این فناوری دانشجویا ن را توانا می سازد تا بالاتر از یادگرفتن نظری رفته و در واقع علم خویش را قبل از ورود به صنعت بسنجند.

کالج علم ها کاربردی لنکستر مثال نیکی از کیفیت اصلاح یادگرفتن و فرایندهای یادگیری با استعمال از تکنولوژی چاپ سه آتی میباشد. آن ها یک چاپگر سه آتی را به خواسته سرعت بخشیدن به ساخت مثال های نخستین و روند های ایجاد کرد در آزمایشگاه خویش تعبیه کردند. با ابزارهای قابل ردوبدل، دستگاه همینطور می‌تواند تحت عنوان یک دستگاه برش و حکاکی لیزری، حکاکی و ماشین تراش CNC فعالیت نماید.

پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی...
ما را در سایت پایگاه مقالات در مورد پرینتر 3 بعدی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر سه بعدی FDM, نویسنده : علی سلطانی print بازدید : 143 تاريخ : يکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت: 12:08